TERMENI ȘI CONDIȚII DE UTILIZARE

Politica de confidentialitate

Magazinul online www.gmarket.md/ este administrat de către “SKY INTERNATIONAL GITRADE” SRL, IDNO: 1021600043803, având sediul în municipiul Chișinău, comuna Stăuceni, str. Mihail Frunze 1K/1, tel. (+373) 60161669; Adresa de email: office@gmarket.md  ,
În acest document, termenii și condițiile de utilizare a site-ului www.gmarket.md/ și toate condițiile de utilizare sunt produse comercializate prin intermediul magazinului nostru. Politica de confidențialitate, de retur și orice alte documente constituie cuprinsul acestui document, numit în continuare „Termeni și Condiții”.
Accesarea și/sau utilizarea site-ului www.gmarket.md/ de către dumneavoastră vă constituie ACCEPTARE prezentelor condiții și vă obligați la respectarea acestora. “SKY INTERNATION GITRADE” SRL are dreptul de a modifica orice Termenii și Condițiile. Orice modificat aduse Termenilor și Condițiile vor intra în vigoare numai pentru a cumpăra noi, înregistrate după modificările publice pe acest site web.

1. Dispoziții generale

1.1. La înregistrarea comenzii în magazinul online, Clientul acceptă Termenii și condițiile de vînzare a produselor (în continuare – Termeni și condiții) prezentate mai jos.
1.2. Acești Termeni și Condiții, precum și informații despre produsele afișate pe site sunt oferte publice, în conformitate cu articolul 1029 din Codul civil al Republicii Moldova și a Legii nr. 284 privind Comerțul Electronic. Cumpărătorul, după ce a luat cunoștință de text, le acceptă prin bifarea alineatului „Am cunoștință și sunt de acord cu termenii și condițiile de vînzare pe site-ul www.gmarket.md/  și cu prelucrarea datelor cu caracter personal. ”. Toate Ofertele afișate pe acest site sunt valabile în limita stocului existent. Toate prețurile expuse sunt prezentate cu TVA incluse, informațiile articole și prețurile sunt prezentate despre rezervarea erorilor de tipar.
1.3. Relațiile dintre client și vînzător sunt stabilitate în baza Legii nr. 105 din 13.03.2003 cu privire la Protecția drepturilor consumatorului și a altor acte normative adoptate în conformitate cu aceasta.
1.4. Vânzătorul rezervă dreptul de a modifica Termenii și Condițiile date fără notificare prealabilă a clienților.
1.5. Prezentele condiții în cadrul general potrivit care se desfășoară activitatea de comerț electronic la distanță/online, cuprinse într-un sistem de vânzare organizat de “SKY INTERNATIONAL GITRADE” SRL. Aceste condiții de comerț electronic se pot realiza inclusiv prin încheierea unui contract electronic de vânzare-cumpărare la distanță, asupra cărora prin comanda efectuată după comunicarea electronică comercială din partea vânzătorului, consumatorul persoanelor fizice își exprimă expres și neviciat consimțământul cu privire la încheierea distanței. contractului, prin plasarea comenzii.

Condițiile generale se aplică și persoanele juridice, în condițiile diferențierii pe care legislația Republicii Moldova o reglementează. În măsura, prin comanda plasată, persoanele juridice își manifestă consimțământul nevicios cu privire la clauzele contractului electronic de vânzare-cumpărare la distanță în prezentele condiții generale și stipulate în legislația Republicii Moldova.

2. Definiții/Noțiuni

Cumpărător – orice persoană fizică sau juridică / orice entitate legală, utilizator al www.gmarket.md/, care plasează o comandă pe www.gmarket.md/ către “SKY INTERNATIONAL GITRADE” SRL.
Vânzător / Administrator – “SKY INTERNATIONAL GITRADE” SRL, IDNO: 1021600043803, având sediul în municipiul Chișinău, comuna Stăuceni, str. Mihail Frunze 1K/1.

Produse – orice bun afișat / comandat / achiziționat de pe / la www.gmarket.md/ “SKY INTERNATIONAL GITRADE” SRL.
Comandă – documentul electronic, precum și orice cerere de produse plasată pe www.gmarket.md/, prin care Vânzătorul este de acord să livreze produsele, iar Cumpărătorul este de acord să le primească și să le efectueze plata.
Contract electronic de vânzare-cumpărare la distanță – Comanda confirmată de către Vânzător, în conformitate cu Termenii și Condițiile.

 

3. Securitatea datelor cu caracter personal

“SKY INTERNATIONAL GITRADE” SRL, prelucrează datele cu caracter personal în conformitate cu Legea Nr. 133 din 08.07.2011 cu privire la protecția datelor cu caracter personal. Aceste date vor include însă nu se va limita la: Adresa IP a clientului; Numele clientului; Prenumele clientului; Telefonul clientului; Tipul Cardului; Numele clientului indicat pe card; Client de email Adresa; Valuta tranzacției; Informații despre livrare. Utilizam datele cu caracter personal pentru scopuri:
1.Datele necesare pentru facturarea / livrarea comenzii. Ele sunt furnizate în mod voluntar de către client, respectiv, nume, prenume, adresa de livrare, telefon.
2.Adresa de e-mail necesară pentru ca clienții să-și acceseze contul creat pe site-ul www.gmarket.md/ și să schimbe datele de facturare / livrare.
3.Adresa de e-mail, nume și prenume folosite în scopuri de marketing, pentru expedierea ofertelor pe e-mail și a noutăților informative pentru clienții care au ales să se aboneze la newsletter.
4.Toate datele cu caracter personal din e-mailul de confirmare / formularul de garanție / formularul de retur (respectiv, adresa de e-mail, numele, prenumele, datele de facturare / adresa de livrare) sunt stocate pentru a lua eventual legătura cu clientul pentru a rezolva anumite situații cu privire la returnare, garanții etc.

 

4. Folosirea cookie-urilor

4.1. Vânzătorul are dreptul de a utiliza metoda „cookies”. Noi folosim „cookies” pentru a colecta anumite informații despre Client și pentru a urmări vizitele site-ul nostru. Site-urile folosesc des aceasta metodă pentru a îmbunătăți identificarea utilizatorilor lor. „Cookies” reprezintă o cantitate mică de informație, care este trimisă de browser-ul Clientului și se depozitează pe hard disk-ul computerului. Acestea se transmit în momentul când Clientul viziteaza site-ul nostru prin intermediul unui calculator. Daca Clientul nu elimina „cookies”, de fiecare dată când utilizează același computer pentru a accesa site-ul nostru, serverul va fi anunțat de vizita sa, iar noi putem colecta informații statistice despre activitățile Clientului pe site.

5. Masuri de securitate

Noi folosim măsuri de securitate comerciale pentru a preveni accesul neautorizat, menținerea exactității datelor și pentru asigurarea utilizării corecte a informației de pe site. Transmiterea datelor pe internet sau prin rețeaua wireless nu poate fi protejată în totalitate. Prin urmare, la fel ca alte companii, noi nu putem garanta securitatea informației pe care o oferă Clientul, astfel, el va face acest lucru pe propria răspundere.

6. Serviciul suport

Gmarket.md oferă clienților săi Serviciul suport la numărul de telefon (+373) 60161669. Zilele de lucru ale Serviciului suport: luni –vineri, orele de lucru 8:30 până la ora 20:00, sâmbătă, duminică – zile libere.

 

7. Cum cumpărăm? Tehnologia efectuării cumpărăturii

Pe pagina produsului dorit, selectați cantitatea și tipul produsului. Click pe butonul ‘ADAUGĂ ÎN COȘ’, disponibil sub imaginile produselor. Produsul este acum disponibil în ‘COȘUL DE CUMPARATURI’. Acesta este accesibil din colțul dreapta al paginii. Treceți cu mouse-ul peste link, sau click, pentru a descoperi ‘COȘUL DE CUMPARATURI’. Editează sau continuă cu comanda mărfurilor prin click pe butonul ‘FINALIZARE’.

Introduceți datele de contact şi datele livrării mărfurilor:
– Adresa poștei electronice a Cumpărătorului;
– Numărul de telefon al Cumpărătorului;
– în cazul în care Vânzarea presupune livrare, datele necesare pentru asigurarea cu succes a livrării:
– adresa de livrare;
– numele, prenumele, numărul de telefon al Destinatarului în cazul în care acesta este diferit de Cumpărător.
După care este necesar bifarea “Am citit și sunt de acord cu termeni și condiții site-ului web”
Click pe ‘PLASEAZĂ COMNADA’ pentru a continua.

8. Cum plătim?

a) Plata în numerar la livrare
La livrare, după verificarea produselor, curierul la fața locului eliberează bonul fiscal cumpărătorului.
b) Plata cu cardul bancar la livrare
La livrare, după verificarea produselor, curierul la fața locului, utilizând post terminalul bancar mobil, eliberează cumpărătorului un bon de plată de la terminalul bancar și bonul fiscal de la casa de marcat mobilă.
c) Plata prin transfer bancar (persoane juridice)
După ce a intrat o anumită sumă de bani în contul curent al vînzătorului, la livrare după verificarea produselor, curierul transmite împreună cu produsele factura fiscală semnată și ștampilată.
d) Plata în numerar la livrare (persoană juridică)
La livrare după verificarea produselor, curierul la fața locului eliberează bonul fiscal și îl transmite împreună cu factura fiscală cumpărătorului.

Tehnologia efectuării tranzacției de plată online

Înaintea purcederii la perfectarea Operațiunii de plată, toți parametrii și condițiile de bază ale Vânzării direcționate spre achitare să fie pusă la dispoziția Cumpărătorului:
– identificatorul unic al Comenzii;
– prețul și cantitatea fiecărui produs din cadrul tranzacției;
– alte plăti dacă se aplică în cadrul acestei Tranzacții;
– valoarea totală a comenzii, egală cu suma Operațiunii de plată care va fi inițiată de Comerciant pentru achitarea Vânzării date;
– referință și link activ la Termeni și Condiții
– alte condiții speciale eventual aplicabile Tranzacției date.

9. Livrare

Produsele pot să difere de cele indicate în imagini. Imaginile și pozele sunt cu titlu de prezentare. Produsele și ofertele sunt valabile în limita stocului disponibil. În cazul în care produsul achitat nu este disponibil se va concretiza telefonic înlocuirea acestuia cu alt produs.

Se vor accepta și livra comenzi în sumă de la 600 lei.

Livrarea se efectuează pe întreg teritoriul Republicii Moldova cu condiția respectării valorii minime a comenzii. Aceasta poate fi verificată în rubrica “LIVRARE ȘI PLATĂ”.
https://gmarket.md/politica-de-livrare-si-retur/
Formați de sine stătător comanda produselor dorite de pe site. Noi Vă Vom contacta pentru a conveni ziua şi timpul comod pentru livrare.

 

10. Rambursarea plății

Se efectuează în cazurile când există o bănuială rezonabilă că a fost comisă o fraudă și când livrarea este imposibilă sau livrarea nu a fost efectuată în limitele termenului maxim / nu a fost efectuată în termen de 30 (treizeci) zile din data confirmării Operațiunii de plată respective, “SKY INTERNATIONAL GITRADE” SRL este obligat să inițieze Revocarea Operațiunii de plată/Tranzacției respective, cu excepția situațiilor în care a fost primit de la Cumpărător acordul expres în scris cu privire la prelungirea termenului de livrare. Magazinul online Pret Mic sau Cumpărătorul are posibilitate să inițieze atât Revocarea Operațiunii de plată/Tranzacției în sumă totală, cât şi în sumă parțială, reieșind din natura şi cauza revocării. 

 

11. Returnarea mărfii

Returnarea mărfii este posibilă în cazul în care clientul a depistat în momentul predării coletului de către curier că marfa nu coincide cu ceea ce clientul a solicitat, doar în cazul în care nu a preluat marfa. În alte cazuri conform legislației în vigoare inclusiv a Legii nr. 105 din 13.03.2003 cu privire la Protecția consumatorului.
Se determină motivul pentru care se solicită returnarea mărfii, se propune clientului înlocuirea bunului cu produsul de aceeași valoare, calitate. În cazul în care clientul refuză înlocuirea au loc în următorii pași:
Pentru întrebări legate de restituirea mărfii vă adresați la Serviciul Suport Clienți.
Informativ: Anexa la Legea privind protecţia consumatorilor nr. 105-XV din 13.03.2003
Lista produselor nealimentare de calitate corespunzătoare ce nu pot fi înlocuite cu un produs similar:
11.1.Articole de bijuterie (articole din metale preţioase, cu pietre scumpe, din metale preţioase şi montate cu pietre semipreţioase şi sintetice, pietre preţioase şlefuite).
11.2. Confecţii şi articole din tricot (articole de lenjerie de corp, lenjerie de pat, articole de ciorăpărie).
11.3. Articole de igienă individuală (periuţe de dinţi, piepteni, agrafe, bigudiuri, pensete, aparate de ras manuale sau electrice şi alte articole destinate îngrijirii corpului).
11.4. Articole de parfumerie şi cosmetică.
11.5. Mărfuri textile (ţesături din bumbac şi tip bumbac, in şi tip in, lînă şi tip lînă, mătase şi tip mătase, panglici, bandă de bordură etc.).
11.6. Cabluri (conducte electrice, cabluri, şnururi).
11.7. Materiale de construcţie şi de finisare, alte mărfuri comercializate la metraj (linoleum, peliculă, mochetă etc.).
11.8. Produse şi materiale din mase polimerice ce au contact cu produsele alimentare, inclusiv cele jetabile (veselă şi accesorii pentru servitul mesei şi bucătărie), ambalaje, articole pentru păstrarea şi transportarea alimentelor (canistre, bidoane, butelii, butoaie).
11.9. Produse chimice de uz casnic, pesticide şi preparate agrochimice.
11.10. Mobilă de menire socială (garnituri şi seturi).
11.11. Autoturisme şi articole moto-velo, remorci şi agregate, mijloace mobile pentru mica mecanizare a lucrărilor agricole, nave pentru plimbări şi alte mijloace de transport naval de menire socială.
11.12. Mărfuri tehnice complexe de uz casnic pentru care sînt stabilite termene de garanţie (aparate electrocasnice, aparate radioelectronice, aparate de calcul şi multiplicare, articole foto-chino, aparate de telefon (fixe şi mobile) şi de faximil, instrumente muzicale electrice, echipamente şi utilaje ce funcţionează cu gaze şi dispozitivele acestora).
11.13. Articole pentru profilaxia şi tratamentul unor boli în condiţii de domiciliu (articole pentru ocrotirea sănătăţii publice şi pentru igienă din metal, cauciuc, textile şi alte materiale, instrumente, dispozitive şi aparate medicale, remedii pentru igiena cavităţii bucale, lentile pentru ochelari, articole pentru îngrijirea copiilor, preparate farmaceutice).
11.14. Jucării.

12. Reclamații

În cazul reclamațiilor legate direct de bunurile achiziționate, puteți contacta Serviciul Suport Clienți: tel. (+373) 60161669;  Adresa de email: office@gmarket.md, pentru a găsi o soluție de remediere a situației, în caz contrar puteți să vă adresați la Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței pe următoarele coordonate: mun. Chișinău, str. Vasile Alecsandri 78, MD-2012. Telefon: (022) 51-51-51 Linia fierbinte: 080028028 www.consumator.gov.md

13. Dispoziții finale și juridice:

Orice litigiu apărut în timpul accesării site-ului www.gmarket.md/ (în timpul efectuării comenzii, achitării sau transportării produselor) va fi soluționat pe cale amiabilă în decurs de 30 zile lucrătoare din momentul înștiințării vânzătorului în formă scrisă. În cazul în care conflictul nu poate fi soluționat pe cale amiabilă, competența revine instanțelor de judecată din Republica Moldova. Fiind de acord cu acești termeni și condiții, clientul își asumă în totalitate aceste riscuri.