Opțiuni de Livrare și plată

Venim în ajutorul clientului, de aceea punem la dispoziție LIVRAREA GRATUITĂ a produselor noastre, atât în Chișinău cât și prin raioanele și satele Moldovei. Doar la o comanda de 500lei.

Opțiuni de Livrare și plată

Gmarket.md oferă metode de expediere ideale pentru orice cerință. Fie că este vorba de prețuri mici prin ________ sau UPS, sau mai ales fiabile și sigure de către un expeditor al echipei gmarket.md special instruit. Și, în plus, puteți ridica comanda dumneavoastră de la Magazinul nostru, dacă preferați. Pe această pagină veți găsi o prezentare generală a tuturor metodelor de livrare disponibile. 

1. 1. Comandați produsul și specificați metoda de livrare.

2. Veți primi un mesaj de confirmare a comenzii.

3. Așteptați comanda dvs sa fie livrata in cel mai scurt timp.

4.Preluați comanda dvs.

 Livrarea este o comoditate pentru fiecare cumpărător în parte.

Venim în ajutorul clientului, de aceea punem la dispoziție LIVRAREA GRATUITĂ a produselor noastre, atât în Chișinău cât și prin raioanele și satele Moldovei.
TIMPUL DE LIVRARE
Livrarea are loc în timpul orelor de lucru (de la 8:30 la 20:00).
Comanda va fi livrată a 2-a zi lucrătoare zilei în care ați plasat comanda, cu condiția existenței unui limit de livrare și plasării comenzii până la ora 16:30. În absența limitei libere de livrare și plasării comenzii după ora 16: 30, livrarea durează cu o zi în plus.
Notă: comenzile parvenite în zilele de odihnă și zielele de sărbătoare nelucrătoare sunt procesate și livrate în următoarea zi lucrătoare cu respectarea condițiilor lor enumerate mai sus.
Livrarea produselor se face gratuit, cu condiția respectării valorii minime a comenzii.
În acest fel, pentru LIVRARE GRATUITĂ, suma minimă a comenzii este:

Condițiile de livrare în Chișinău:

  •  Livrarea în rază or. Chișinău:
    La o comandă mai mare de 500 lei – livrare GRATUITĂ.
    La o comandă mai mică de 500 lei – costul livrării este de 70 lei.
  • Livrarea în suburbiile mun. Chișinău:
    La o comandă mai mare de 650lei – livrare GRATUITĂ.
    La o comandă mai mică de 650lei – costul livrării este de 100 lei.
  • Curierul vă va contacta cu 30 de minute până la livrarea produsului.
  • În serviciul curierului nu intră montarea, instalarea și conectarea tehnicii, demonstrarea caracteristicilor produsului și explicarea metodelor de exploatare a acestuia.

!!!Menționăm că este necesar să se producă verificarea integrală și lipsa defectelor la exterior a produselor de către cumpărător. La semnarea facturii-express D-voastra acceptați că nu aveți reclamații față de vânzator și companiei de curierat.

În cazul în care bunurile sunt livrate și corespund cu toate cerintele de garanție, dar din anumite motive Dvs ați decis să nu-le cumparați, sunteți obligați să plătiti cheltuielile serviciului de curierat. Deci, înainte de a trimite comanda, asigurați-vă că ați ales exact modelul care doriți să cumparați.

Ridicarea produselor de dimensiuni mari la etaj sau livrarea directă la domiciliu:

  • Livrarea produselor de dimensiuni mari se efectuiază până la scară sau porțile casei.
  • Ridicarea produselor de dimensiuni mari la etaj sau livrarea directă la domiciliu poate fi făcută la dorința clientului contra plată.
  • Prețul minimal pentru ridicarea unui produs de dimensiuni mari, pe scări, pînă la etajul 2 (inclusiv) constituie 100 lei.
  • În lipsa ascensorului sau dacă acesta e nefuncțional, atunci se achită 100 lei plus 20 lei pentru fiecare etaj, începând cu etajul trei.
  • Ajutarea curierului de către client la ridicare, micșorează prețul de două ori.

Condițiile de livrare în Moldova:

  • Livrarea pe teritorilul Republicii Moldova:
    Livrarea GRATUITĂ se efectuează în conformitate cu tabelul din atașare (*luând în considerare politica logistică și de distribuție a mărfurilor companiilor)
    1500 lei* – Anenii Noi, Călărași, Criuleni, Orhei, Strășeni, Hîncești și Ialoveni.
    2700lei* – Căușeni, Leova, Nisporeni, Rezina, Telenești, Ungheni, Cimișlia și Ștefan Vodă.
    3500 lei* – Bălți, Fălești, Sîngerei, Florești, Șoldănești, Soroca, Drochia, Rîșcani, Dondușeni, Basarabeasca, Cantemir, Comrat, Cahul, Taraclia.

    Livrarea comenzii se efectuează în decurs de 2 zile lucrătoare ale confirmării comenzii.

    Curierul vă va livra comanda direct la pragul biroului sau casei dumneavoastră. În acest fel, preventiv se vor preciza detalii referitoare la ora și locul livrării.
    Odată cu recepționarea comenzii, veți primi de asemenea:
    – Factura Fiscală (Pentru persoane juridice);
    – Fișa cu comanda dumneavostrã;
    – Bonul de casă (Pentru situația achitării în numerar).

Greutate Preț
până la 10 – 15 kg 100 lei
până la  15 – 30 kg 150 lei
până la 30 – 75 kg 200 lei

Livrare standart / urgentă

Livrarea standart gratuit în decurs de 2 zile

Livrare toată ziua între orele 7:00 - 20:00. Conform condiţiilor de livrare.

Grătuit

Curierul vă va contacta cu 40 de minute până la livrarea produsului.

Livrarea de urgența  în 4 ore

 Cererile pentru livrarea urgentă în decurs de 4 ore se acceptă pănă la orele 13:00.

cost: 200MDL

Daca aveți anumite motive, să transferați livrarea comenzii, atunci trebuie să anunțați operatorul nu mai tîrziu de 2 ore înainte de termenul de livrare stabilit inițial.

 

Chestiile mari. Electrocasnice majore cum ar fi mașini de spălat vase, mașini de spălat rufe, uscătoare de rufe, frigidere, congelatoare, cuptoare și televizoare de peste 43 inchi.

Livrarea produselor de dimensiuni mari se efectuiază până la scară, porțile casei sau conform rubricii Greutate.

Politica de returnare și rambursare

Rambursarea plății

Se efectuează în cazurile când există o bănuială rezonabilă că a fost comisă o fraudă și când livrarea este imposibilă sau livrarea nu a fost efectuată în limitele termenului maxim / nu a fost efectuată în termen de 30 (treizeci) zile din data confirmării Operațiunii de plată respective, “SKY INTERNATIONAL GITRADE” SRL este obligat să inițieze Revocarea Operațiunii de plată/Tranzacției respective, cu excepția situațiilor în care a fost primit de la Cumpărător acordul expres în scris cu privire la prelungirea termenului de livrare. Magazinul online Pret Mic sau Cumpărătorul are posibilitate să inițieze atât Revocarea Operațiunii de plată/Tranzacției în sumă totală, cât şi în sumă parțială, reieșind din natura şi cauza revocării. 

 

Returnarea mărfii

Returnarea mărfii este posibilă în cazul în care clientul a depistat în momentul predării coletului de către curier că marfa nu coincide cu ceea ce clientul a solicitat, doar în cazul în care nu a preluat marfa. În alte cazuri conform legislației în vigoare inclusiv a Legii nr. 105 din 13.03.2003 cu privire la Protecția consumatorului.
Se determină motivul pentru care se solicită returnarea mărfii, se propune clientului înlocuirea bunului cu produsul de aceeași valoare, calitate. În cazul în care clientul refuză înlocuirea au loc în următorii pași:
Pentru întrebări legate de restituirea mărfii vă adresați la Serviciul Suport Clienți.
Informativ: Anexa la Legea privind protecţia consumatorilor nr. 105-XV din 13.03.2003
Lista produselor nealimentare de calitate corespunzătoare ce nu pot fi înlocuite cu un produs similar:1.Articole de bijuterie (articole din metale preţioase, cu pietre scumpe, din metale preţioase şi montate cu pietre semipreţioase şi sintetice, pietre preţioase şlefuite).
2. Confecţii şi articole din tricot (articole de lenjerie de corp, lenjerie de pat, articole de ciorăpărie).
3. Articole de igienă individuală (periuţe de dinţi, piepteni, agrafe, bigudiuri, pensete, aparate de ras manuale sau electrice şi alte articole destinate îngrijirii corpului).
4. Articole de parfumerie şi cosmetică.
5. Mărfuri textile (ţesături din bumbac şi tip bumbac, in şi tip in, lînă şi tip lînă, mătase şi tip mătase, panglici, bandă de bordură etc.).
6. Cabluri (conducte electrice, cabluri, şnururi).
7. Materiale de construcţie şi de finisare, alte mărfuri comercializate la metraj (linoleum, peliculă, mochetă etc.).
8. Produse şi materiale din mase polimerice ce au contact cu produsele alimentare, inclusiv cele jetabile (veselă şi accesorii pentru servitul mesei şi bucătărie), ambalaje, articole pentru păstrarea şi transportarea alimentelor (canistre, bidoane, butelii, butoaie).
9. Produse chimice de uz casnic, pesticide şi preparate agrochimice.
10. Mobilă de menire socială (garnituri şi seturi).
11. Autoturisme şi articole moto-velo, remorci şi agregate, mijloace mobile pentru mica mecanizare a lucrărilor agricole, nave pentru plimbări şi alte mijloace de transport naval de menire socială.
12. Mărfuri tehnice complexe de uz casnic pentru care sînt stabilite termene de garanţie (aparate electrocasnice, aparate radioelectronice, aparate de calcul şi multiplicare, articole foto-chino, aparate de telefon (fixe şi mobile) şi de faximil, instrumente muzicale electrice, echipamente şi utilaje ce funcţionează cu gaze şi dispozitivele acestora).
13. Articole pentru profilaxia şi tratamentul unor boli în condiţii de domiciliu (articole pentru ocrotirea sănătăţii publice şi pentru igienă din metal, cauciuc, textile şi alte materiale, instrumente, dispozitive şi aparate medicale, remedii pentru igiena cavităţii bucale, lentile pentru ochelari, articole pentru îngrijirea copiilor, preparate farmaceutice).
14. Jucării.

FAQs

Opțiuni de Livrare și plată ​
Venim în ajutorul clientului, de aceea punem la dispoziție LIVRAREA GRATUITĂ a produselor noastre, atât în Chișinău cât și prin raioanele și satele Moldovei. Doar la o comanda de 500lei.

Opțiuni de Livrare și plată

Gmarket.md oferă metode de expediere ideale pentru orice cerință. Fie că este vorba de prețuri mici prin ________ sau UPS, sau mai ales fiabile și sigure de către un expeditor al echipei gmarket.md special instruit. Și, în plus, puteți ridica comanda dumneavoastră de la Magazinul nostru, dacă preferați. Pe această pagină veți găsi o prezentare generală a tuturor metodelor de livrare disponibile. 

1. 1. Comandați produsul și specificați metoda de livrare.

2. Veți primi un mesaj de confirmare a comenzii.

3. Așteptați comanda dvs sa fie livrata in cel mai scurt timp.

4.Preluați comanda dvs.

 Livrarea este o comoditate pentru fiecare cumpărător în parte.

Venim în ajutorul clientului, de aceea punem la dispoziție LIVRAREA GRATUITĂ a produselor noastre, atât în Chișinău cât și prin raioanele și satele Moldovei.
TIMPUL DE LIVRARE
Livrarea are loc în timpul orelor de lucru (de la 8:30 la 20:00).
Comanda va fi livrată a 2-a zi lucrătoare zilei în care ați plasat comanda, cu condiția existenței unui limit de livrare și plasării comenzii până la ora 16:30. În absența limitei libere de livrare și plasării comenzii după ora 16: 30, livrarea durează cu o zi în plus.
Notă: comenzile parvenite în zilele de odihnă și zielele de sărbătoare nelucrătoare sunt procesate și livrate în următoarea zi lucrătoare cu respectarea condițiilor lor enumerate mai sus.
Livrarea produselor se face gratuit, cu condiția respectării valorii minime a comenzii.
În acest fel, pentru LIVRARE GRATUITĂ, suma minimă a comenzii este:

Condițiile de livrare în Chișinău:

  •  Livrarea în rază or. Chișinău:
    La o comandă mai mare de 500 lei – livrare GRATUITĂ.
    La o comandă mai mică de 500 lei – costul livrării este de 70 lei.
  • Livrarea în suburbiile mun. Chișinău:
    La o comandă mai mare de 650lei – livrare GRATUITĂ.
    La o comandă mai mică de 650lei – costul livrării este de 100 lei.
  • Curierul vă va contacta cu 30 de minute până la livrarea produsului.
  • În serviciul curierului nu intră montarea, instalarea și conectarea tehnicii, demonstrarea caracteristicilor produsului și explicarea metodelor de exploatare a acestuia.

!!!Menționăm că este necesar să se producă verificarea integrală și lipsa defectelor la exterior a produselor de către cumpărător. La semnarea facturii-express D-voastra acceptați că nu aveți reclamații față de vânzator și companiei de curierat.

În cazul în care bunurile sunt livrate și corespund cu toate cerintele de garanție, dar din anumite motive Dvs ați decis să nu-le cumparați, sunteți obligați să plătiti cheltuielile serviciului de curierat. Deci, înainte de a trimite comanda, asigurați-vă că ați ales exact modelul care doriți să cumparați.

Ridicarea produselor de dimensiuni mari la etaj sau livrarea directă la domiciliu:

  • Livrarea produselor de dimensiuni mari se efectuiază până la scară sau porțile casei.
  • Ridicarea produselor de dimensiuni mari la etaj sau livrarea directă la domiciliu poate fi făcută la dorința clientului contra plată.
  • Prețul minimal pentru ridicarea unui produs de dimensiuni mari, pe scări, pînă la etajul 2 (inclusiv) constituie 100 lei.
  • În lipsa ascensorului sau dacă acesta e nefuncțional, atunci se achită 100 lei plus 20 lei pentru fiecare etaj, începând cu etajul trei.
  • Ajutarea curierului de către client la ridicare, micșorează prețul de două ori.

Condițiile de livrare în Moldova:

  • Livrarea pe teritorilul Republicii Moldova:
    Livrarea GRATUITĂ se efectuează în conformitate cu tabelul din atașare (*luând în considerare politica logistică și de distribuție a mărfurilor companiilor)
    1500 lei* – Anenii Noi, Călărași, Criuleni, Orhei, Strășeni, Hîncești și Ialoveni.
    2700lei* – Căușeni, Leova, Nisporeni, Rezina, Telenești, Ungheni, Cimișlia și Ștefan Vodă.
    3500 lei* – Bălți, Fălești, Sîngerei, Florești, Șoldănești, Soroca, Drochia, Rîșcani, Dondușeni, Basarabeasca, Cantemir, Comrat, Cahul, Taraclia.

    Livrarea comenzii se efectuează în decurs de 2 zile lucrătoare ale confirmării comenzii.

    Curierul vă va livra comanda direct la pragul biroului sau casei dumneavoastră. În acest fel, preventiv se vor preciza detalii referitoare la ora și locul livrării.
    Odată cu recepționarea comenzii, veți primi de asemenea:
    – Factura Fiscală (Pentru persoane juridice);
    – Fișa cu comanda dumneavostrã;
    – Bonul de casă (Pentru situația achitării în numerar).

GreutatePreț
până la 10 – 15 kg100 lei
până la  15 – 30 kg150 lei
până la 30 – 75 kg200 lei
Trebuie sa am cont ca sa pot plasa o comanda ?

Pentru a putea plasa o comanda nu este obligatorie existenta unui cont. 

Pot sa modific comanda plasata ?

Da, atata vreme cat nu ai primit de la noi mesajul de confirmare a comenzii, insotit de factura fiscala aferenta. Contacteaza Serviciul Asistenta Clienti prin oricare din modalitatile de contact mentionate aici si transmite dorinta ta de modificare a comenzii.

Pot sa refuz primirea unei comenzi plasata ?

Daca este ceva in neregula cu produsele livrate de curier din punct de vedere al aspectului estetic, ori daca nu ti s-au livrat produsele comandate, bineinteles. Beneficiezi de serviciul de verificare a coletului pentru a preintampina exact aparitia acestui gen de probleme. Trebuie doar sa ii semnezi curierului un proces verbal de constatare a situatiei.

Ai nevoie de ajutor?

  • +373 60 16 16 69
  • Messenger
  • Email: office@gmarket.md

Aboneazăte

Gmarket.md Magazin online

Gmarket.md este destinația ta de încredere pentru o gamă largă de produse, acoperind nevoile tale variate, de la cosmetice și parfumerie până la produse de chimie de uz casnic, electronice, electrocasnice și mobilier popular. Cu o experiență vastă în domeniul comerțului online și o selecție atentă a produselor, Gmarket.md se angajează să ofere clienților săi cele mai bune soluții pentru gospodăria lor.